vineri, 29 mai 2015

Joi seara, treizeci de cântece: nouă pentru 'Nearer My God to Thee' (The Chuck Wagon Gang, Edison Male Quartet, Ed Cummins, J. Devin Durrant, Basil Hoddinott, unul de la 1902, etc.), 'Leaning ...' (două versiuni: una a lui Clyde McLennan), 'The Friends of Mr. Cairo' (două izvoare), nouă Bill Boyd & His Cowboy Ramblers ('The Train Song', 'Up on the Housetop', 'Boyd's Blues', 'Don't Turn My Picture To the Wall', 'I Guess You Don't Care Anymore', 'I'm Gonna Hop Off the Train', 'I'm Writing a Letter to Heaven', 'I've Got Those Oklahoma Blues', 'Tumbling Tumbleweeds'), cinci Gene Autry ('Can't Shake the Sands of Texas from My Shoes', 'Lonely River', 'Goodbye, Little Darlin' Goodbye', 'Cowboy Night Herd Song', 'Tumbling Tumbleweeds'), şi câte unul Roy Rogers & Gene Autry ('Buttons and Bows'), Dinah Shore ('Buttons and Bows'), Burl Ives ('Tumbling Tumbleweeds').

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu